Do našeho týmu hledáme spolehlivou a pečlivou kolegyni/kolegu na pozici Specialista velkoobchodu na 20 HODIN/TÝDNĚ se zaměřením na podporu velkoobchodních aktivit.
Co Vás čeká?
- správa databáze odběratelů a jejich smluvních podmínek,
- zpracování a administrace objednávek od velkoobchodních partnerů
- rozesílání ceníků ,
- kontrola splatnosti faktur,
- komunikace s odběrateli ohledně jejich požadavků a stavu objednávek, řešení reklamací,
- příprava a rozesílání informací o promo akcích a marketingových aktivitách,
- spolupráce s obchodním týmem a podpora při vyjednávání obchodních podmínek,
- back office support pro obchodní zástupce.
Čeho si na Vás budeme cenit?
- zkušenosti na administrativní pozici (výhodou praxe ve velkoobchodě či B2B prostředí),
- nutná základní znalost účetních dokladů (faktura, dobropis, dodací listy, apod.),
- pečlivost, důslednost, samostatnost a dobré organizační schopnosti,
- výbornou znalost práce na PC (Google sheets, Google docs)
- zkušenosti s dalšími programy (Raynet, Shoptet, Retino) výhodou
- schopnost komunikovat profesionálně se zákazníky,
- samostatnost a zodpovědný přístup
- proaktivní přístup k práci
Co Vám nabízíme my?
- Atraktivní platové ohodnocení
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
- Home office dle potřeby
- Zaměstnanecké slevy na produkty Brainmax
- Možnost využití našeho fitka, sauny a solária přímo na pracovišti.
- Po celý den ti bude k dispozici naše skvělá káva.
- Multisport karta
- Po roce 20+5 dní dovolené
- Po roce příspěvek na penzijní připojištění/DIP
Nástup: dohodou
Mzda: od 18 000 Kč
Jak bude probíhat výběrové řízení?
První kolo proběhne s naší personalistkou Alex, kde si ověříme vaše znalosti v excelu krátkým testem (filtrování,duplicity, základní funkce apod).
Druhé kolo proběhne na naši centrále s vašim přímým nadřízeným a personalistkou.